تصفيه فاضلاب بيمارستاني تصفيه فاضلاب بيمارستاني .

تصفيه فاضلاب بيمارستاني

پكيج تصفيه فاضلاب

پكيج تصفيه فاضلاب
 


وي با اشاره به نصب اين پكيج تصفيه فاضلاب شهري در شهر جديد مجلسي اصفهان گفت: اين پكيج تصفيه با ظرفيت ۱۷۰۰ مترمكعب در شبانه روز، داراي توانايي تحت پوشش قرار دادن ۹۰۰۰ نفر است. وي ادامه داد: برخورداري از فضاي مفيد كمتر از ۷۰۰ متر مربع، مصرف انرژي بسيار مناسب (كمتر از ۵۰ كيلو وات) و استفاده از فناوري‌هاي تصفيه نوين فاضلاب از ويژگي‌هاي منحصر به فرد اين سيستم است.

 

 

 

 


فرهاديان، قابليت نصب در مناطق مختلف آب و هوايي، كاهش سرمايه گذاري اوليه و افزايش بهره‌وري را از مزاياي پكيج نوين تصفيه توليد داخل برشمرد و افزود: اين شركت پكيج‌ها را به صورت فلزي و پلي اتيلني با استفاده از نوين ترين تكنولوژي تصفيه فاضلاب مبتني بر شرايط تعريف كرده و موفق شده است پكيج با بار آلودگي كم، متوسط و زياد مشاوره، طراحي و اجرا ‌كند.

 

 

ساخت بزرگترين پكيج تصفيه فاضلاب شهري كشور

 

 


وي افزود: فاضلاب‎هاي آلوده و بيماري‌زا پس از هدايت به اين سيستم و طي مراحل مختلف تصفيه به پسابي زلال بدون بو و عاري از مواد معلق پالايش مي‌شوند.
فرهاديان، با اشاره به ثبت اختراعات و فعاليت‌هاي گوناگون اين شركت در حوزه تصفيه فاضلاب‌هاي شهري افزود: ساخت پكيج‌هاي نوين تصفيه بيولوژيكي فاضلاب به روش رشد تلفيقي، پكينگ (مديا – آكنه) معلق نيلفام، مورد استفاده در تصفيه خانه‌هاي آب و فاضلاب و ساخت پكيج‌هاي نوين تصفيه شيميايي فاضلاب‌هاي صنعتي از اختراعات ثبت شده اين شركت به شمار مي‌روند.
اين فعال فناور، يا اشاره به توانمندي اين شركت در توليدات فناورانه صنعت آب و فاضلاب گفت: طراحي و اجراي شبكه‎هاي جمع آوري فاضلاب، پكيج‌هاي نوين تصفيه بيولوژيكي فاضلاب‎هاي بهداشتي و صنعتي، پكيج‌هاي نوين تصفيه شيميايي فاضلاب‌هاي صنعتي، انواع تجهيزات مورد نياز در تصفيه خانه‎هاي آب و فاضلاب و سيستم‌هاي نوين چربي‌گيري از طرح‌هاي اجرايي شده توسط فناوران اين شركت به شمار مي‌روند. از مزاياي اين سيستم مي‎توان به موارد زير اشاره كرد:
قابليت حمل آسان
كيفيت قابل قبول و ساختار مقاوم در برابر خوردگي
راهبري و نگهداري بسيار ساده و كم هزينه
كار كرد اتوماتيك و عدم نياز به متصدي دائم
بهترين كيفيت پساب خروجي و فراتر از استانداردهاي سازمان حفاظت محيط زيست
قابليت استفاده از پساب خروجي جهت كشاورزي، آبياري فضاي سبز و باز چرخاني در صنايع
كاهش سرمايه گذاري اوليه و افزايش بهره‌وري (۲۰ تا ۳۰ درصد)
ساخت و اجراي سريع پكيج‎هاي نوين تصفيه فاضلاب بهداشتي و صنعتي با ضريب اطمينان بالا (در يك بازه كمتر از ۳ ماه)
قابليت نصب در مناطق مختلف آب و هوايي
انرژي مصرفي كمتر (۳۰ تا ۵۰ درصد)
برخورداري از فضاي لازم كمتر (۲۰ تا ۴۰ درصد)
هزينه تعمير و نگهداري كمتر (۱۰ تا ۵۰ درصد)
استفاده از لجن توليدي به عنوان كود بيولوژيكي (بيومس) قابل استفاده در زمين‎هاي كشاورزي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۲۵:۰۴ توسط:محمدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :